ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

     

    Všeobecné pravidlá a otázky

     

    Existuje akýkoľvek vekový limit pre používanie nástrojov?
    Nástroje trampolínového parku je možné používať od veku 4 rokov. Deti vo veku 4 a 5 rokov môžu ísť skákať len pod dozorom dospelej osoby. Aj sprievod si musí zakúpiť lístok.
    Je povinný rodičovský sprievod pre maloleté deti cez otvorené hodiny?
    Dozor dospelej osoby je povinný len v prípade detí do 6 rokov. Dieťa po dovŕšení veku 6 rokov už môže vyliezť na nástroje aj samostatne.
    Prečo je potrebná registrácia?
    On-line registráciu musí vykonať každý, kto chce používať nástroje parku, nakoľko popri pravidlách parku obsahuje aj Prehlásenie o prevzatí zodpovednosti, ktoré musí odsúhlasiť každý náš hosť. Našich hostí vo veku do 18 rokov musí zaregistrovať rodič/zákonný zástupca pod svoje vlastné meno.
    O koľko skôr sa oplatí prísť na miesto?
    Keď ste si už aj zakúpili svoj lístok, je účelné prísť na miesto aspoň 20 minút pred začiatkom. V tom prípade Vás nič nemôže prekvapiť, za pokojných podmienok viete získať svoju pásku na ruku, ponožky a viete sa prezliecť.
    Aké oblečenie nosiť pri skákaní?
    Pre skákanie na trampolíne sa odporúča športové, pohodlné oblečenie.
    Prečo je dôležité používanie trampolínových ponožiek?
    Trampolínové ponožky majú na svojej podrážke špeciálny protišmykový povlak. To nielen pomáha pri znižovaní nebezpečenstva nehôd, ale aj zvyšuje hladinu zážitku spojenú s používaním trampolíny. Ponožky je povinné zakúpiť si pri prvej príležitosti, následne si ich každý môže zobrať so sebou na neskoršie skákanie.
    Je možnosť v Cyberjump zúčastniť sa na výuke?
    V súčasnosti prebieha organizácia, aby v Cyberjumpe boli výuky a tréningy. Akonáhle sa tieto spustia, na našej facebookovej stránke a aj na internetovej stránke o tom budeme informovať našich hostí. Dovtedy je možné požiadať pre osvojenie si niekoľkých trikov pomoc od našich odborne školených animátorov.
    Je na trampolínach obmedzenie počtu?
    Áno! Za každú hodinu púšťame skákať na trampolíny maximálne 150 osôb. Systém nepovolí predať viac lístkov, preto po dosiahnutí tohto čísla nevieme vygenerovať viac lístkov.
    Je hmotnostný limit?
    Áno, je. Naši hostia s hmotnosťou vyššou ako 110 kg bohužiaľ nebudú môcť používať nástroje.
    Je možné do parku priniesť si stravu?
    V Cyberjump v rámci otváracích hodín je možnosť v bistre zakúpiť si jedlo a nápoje. Preto priniesť si jedlo zvonka do parku nie je povolené.
    Čo urobiť v prípade straty/zabudnutia nejakej veci v Cyberjumpe? - Správa nájdených predmetov
    Každý deň v parku zozbierame nespočetné množstvo stratených kusov oblečenia. O tom informácie nevieme poskytnúť ani prostredníctvom telefónu alebo e-mailu. Je potrebné sa vrátiť a medzi nájdenými vecami je potrebné nájsť stratený kus oblečenia. V prípade stratených vecí vyššej hodnoty vieme poskytnúť informácie (telefón, doklady, peňaženka, atď.), ale predmety vydáme záujemcovi len po kontrole. Ak svoje cennosti stratíte na niektorom z našich nástrojov, napr. v penovej jame, v tom prípade si vyžiadame na Vás kontakt a pri pravidelnej údržbe penovej jamy, ak predmet nájdeme, budeme Vás informovať a vrátime Vám stratenú cennosť.
    Je možné na trampolínu vyniesť telefón, videokameru alebo fotoaparát?
    Obyčajne nie je povolené, ale ani zakázané používanie týchto nástrojov v parku. Ak ich niekto zoberie na trampolíny, môže tak urobiť výhradne na svoju vlastnú zodpovednosť. Ak sa vynesený nástroj poškodí, stratí alebo ho ukradnú, je to zodpovednosť majiteľa. Ak vynášaný nástroj môže spôsobiť zranenia ľudí alebo poškodenia nástrojov, nepovolíme jeho vynesenie. Súčasne upozorňujeme na to, že za používania takéhoto nástroja je väčšie nebezpečenstvo zranenia, nakoľko nie je isté, že jeho používateľ sa vie dostatočne vhodne sústrediť na bezpečné skákanie.
    Je možné na trampolíny vyniesť akékoľvek športové náčinie (napr. bounceboard?)
    Na naše trampolíny povoľujeme vyniesť len nástroje skontrolované a schválené personálom trampolínového parku a len v takom období, keď to iných neruší v hre.
    Je možné do priestorov Cyberjump privodiť psa?
    Nie je to možné.
    Je možnosť prezlečenia sa, osprchovania sa?
    Áno, sú šatne, kde môžete nájsť aj sprchy.
    Môžem si uložiť a uzavrieť svoje cennosti, kým skáčem?
    Na recepcii je možné si vypýtať zámok na číselný kód, ktorými je možné zatvoriť skrinky v šatni. Za zámok žiadame depozit 5 euro ktorý za riadne vrátený zámok vrátime. Za zničený alebo stratený zámok nie je v našich silách vrátiť depozit.

     

    Nákup lístka, podmienky

     

    Je možné rezervovať si miesto do trampolínového parku alebo je možné zakúpiť len lístok?
    Lístok je možné zakúpiť si vopred, on-line alebo na mieste na neskorší termín. Lístok nie je možné rezervovať bez jeho zakúpenia.
    Čo sa stane, ak zmeškám termín začatia?
    Samozrejme sa snažíme požiadavky našich hostí riešiť vždy pružne, ale to nie vždy závisí od našej dobrej vôle. Ak pri nasledujúcom začiatku je ešte miesto, môžeme preložiť lístok na neskorší začiatok. Ale ak na neskorší termín sú vypredané všetky lístky, nie je možná modifikácia. V takom prípade náš hosť prichádzajúci s omeškaním môže skákanie začať neskôr, ale trampolíny bude musieť na konci časového pásma opustiť spolu s ostatnými hosťami.
    Môžem svoj termín zrušiť, respektíve môžem ho modifikovať? Ak áno, ako?
    V zmysle Všeobecných zmluvných podmienok, v prípade nákupu lístka po vzdialení sa od pokladne , respektíve v prípade dokončenia on-line objednávky a nákupu nie je možné odstúpiť. Zakúpený lístok/voucher nevieme zameniť späť a ani nevieme prinavrátiť kúpnu cenu. Ak si sa zaregistroval na stránke www.cyberjump.sk, v tom prípade ako registrovaný hosť máš možnosť zmeniť termín zakúpeného lístka najneskôr 48 hodín pred rezervovaným termínom a rezervovať si iný termín. K tomu musíš vstúpiť do svojho vlastného účtu. Termín je možné modifikovať len za podmienok totožných so zakúpeným lístkom a na taký termín, na ktorom je voľné miesto, napr. 1 hodinový termín na 1 hodinový, v prípade 2 hodinovej rezervácie je možné znovu zaregistrovať len 2 hodinový termín. Ak si si zakúpil naraz viacero lístkov, zmenu musíš vykonať v prípade každého lístka. Ak medzi Tvojim nákupom a termínom rezervácie je menej ako 48 hodín, bohužiaľ nie je možná jeho modifikácia. V prípade Tvojich otázok v súvislosti s rezerváciou termínu sa obráť s dôverou na našich kolegov na e-mailovej adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.!
    Musí si zakúpiť lístok rodič, keď len odprevadí svoje dieťa?
    Nie, nie je to potrebné. Len tí naši hostia si musia zakúpiť lístok, ktorí chcú používať naše trampolíny.
    Čo musím urobiť, ak nedostanem svoje on-line zakúpené lístky? Kde mohol nastať problém?
    Z našich doterajších skúseností najčastejšie je vinným preklep v e-mailovej adrese. Okrem toho niekoľko korešpondenčných systémov, spamový filter napr., neprepustí listy obsahujúce obrázky (QR kód). To bohužiaľ nezávisí od nás, ale od nastavenia e-mailového klienta. Je účelné zaregistrovať sa inou e-mailovou adresou, aby sa takáto chyba nemohla vyskytnúť. Ak sa to predsa stane a neobdržíte svoj lístok, napíšte podrobnosti nákupu na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.!
    Je možné zakúpiť darčekový poukaz?
    Áno, je. Online aj na mieste je možné zakúpiť poukážky, ktoré je možné využiť neskôr. K dispozícii sú dva rôzne poukazy: 1 hodinový skok pre 1 osobu v hodnote 10,90 EUR, poukaz na denný lístok pre 1 osobu v hodnote 21,90 EUR. Voucher je možné uplatniť online aj na mieste. Poukážky nie je možné uplatniť za vstupenky iného typu alebo za iné produkty alebo služby a sú platné 2 roky od dátumu zakúpenia. DÔLEŽITÉ!!! Na jednu rezerváciu je možné použiť 1 voucher. Ak máte niekoľko poukážok, ktoré chcete uplatniť, musíte vykonať toľko rezervácií, koľko poukážok chcete použiť. Hodinovú poukážku je možné vymeniť len za 1 hodinový lístok.

     

    Skupiny

     

    Aj v prípade skupín je povinná on-line registrácia?
    Nie je potrebná. Na webovej stránke môžete nájsť Skupinové vyhlásenie o prevzatí zodpovednosti! Toto vyhlásenie je potrebné vyplniť s údajmi detí a musí ho podpísať dospelý sprievodca. Vyhlásenie je potrebné odovzdať nášmu spolupracovníkovi pri príchode do parku.
    Je povinné pre každého Vyhlásenie o prevzatí zodpovednosti, respektíve registrácia?
    Každý, kto chce používať nástroje trampolínového parku, povinne musí odovzdať vyhlásenie o prevzatí zodpovednosti, čo je v prípade skupín Skupinové vyhlásenie o prevzatí zodpovednosti.
    Sprievod (učiteľ) môže vystúpiť na trampolíny, ak nechce skákať?
    Sprievod môže vyjsť na nástroje len v tom prípade, ak si zakúpia skákací lístok, v ostatnom prípade môžu čakať vedľa trampolín. Je to z dôvodu limitu počtu, ktorý je možné pustiť na nástroj. Je to bezpečnostný predpis, na ktorý nie je možné neprihliadať.
    Je možné na mieste zaparkovať autobusom?
    Áno. V Nákupnom centre Lamač je možné parkovať aj autobusom.
    Ako môžu rezervovať lístok skupiny dovezené školami alebo neziskovými organizáciami do Cyberjumpu?
    Na našej webovej stránke v menu skupín môžete nájsť tlačidlo „Odoslať odkaz“. Kliknutím naň môžete prostredníctvom e-mailu rezervovať lístky. Je dôležité, aby boli údaje vyžiadané prostredníctvom e-mailu vyplnené presne.
    Musí si sprievod zakúpiť lístok?
    Nie. Sprievod, ak nechce skákať, nemusí si zakúpiť lístok.
    Ako nebezpečné je používanie trampolínového parku?
    Trampolínový park bol vybudovaný a je prevádzkovaný za dodržiavania najprísnejších bezpečnostných predpisov. Nebezpečenstvo poranenia nie je o nič väčšie, ako v prípade vykonávania iných voľnočasových aktivít, sprevádzaných pohybom.
    Aké sú platobné možnosti?
    Je možné zvoliť si spôsob platby prevodom alebo v hotovosti, prípadne platobnou kartou na mieste.
    O aký čas vopred sa oplatí prísť do parku?
    Nakoľko check in a prezlečenie skupín môže trvať určitý čas, preto navrhujeme, aby ste na miesto prišli aspoň 20 minút pred termínom.
    Na aký dátum je možné rezervovať lístky?
    Sloty sa začínajú vždy v celej hodine. Začatie v medzičase nie je možné.
    O aký čas dopredu je účelné zakúpiť si lístky?
    To sa mení podľa období. Obdobie na konci školského roka je zaťaženejšie aj cez dni v týždni, preto sa oplatí čím skôr rezervovať si a zakúpiť lístky.

    Na webovej stránke používame cookis, aby sme mohli za bezpečného prehľadávania poskytovať najlepšie užívateľské vlastnosti. Podrobný popis
    SÚHLASÍM
    © 2017 Cyberjump. All Rights Reserved.