Kariéra
Vedúci kuchyne
Cyberjump: Hľadáme nového vedúceho do kuchyne!
Prečo pracovať u nás v Cyberjump?
Našim cieľom a filozofiou je, aby si sa aj ty cítil dobre. Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a práce zakladateľov sa nám podarilo vytvoriť pracovné procesy a pevné základy spoločnosti. Každý deň sa neustále vyvíjame a pracujeme na dosiahnutí stanovených cieľov. Náš rozvoj dokazuje skutočnosť, že sa rodinný podnik rozrástol do medzinárodnej siete spoločností!
Ďalším členom našej skupiny môžeš byť práve TY!
Prečo by si mal pracovať u nás?
- môžeš byť súčasťou mladého dynamického tímu v inovatívnej a neustále sa rozvíjajúcej spoločnosti
- čaká ťa fantastický tím kolegov, profesionálov vo svojom odbore, ktorí ti veľmi ochotne pomôžu
- staneš sa súčasťou spoločnosti, ktorá sa neustále posúva vpred
Aké úlohy ťa čakajú?
- budeš vedúcim bufetu v trampolínovom parku Cyberjump Bratislava
- budeš mať na starosti prípravu a spracovanie surovín v súlade s predpismi
- inventarizácia a objednávanie potrebných zásob
- budeš mať pod palcom aj otváranie a zatváranie bufetu
Za čo všetko budeš zodpovedný?
- za dodržiavanie platných zdravotných, hygienických a výživových štandardov
- za manažovanie čistoty kuchyne (dodržiavanie denného upratovania, mesačného upratovania), údržbu, čistotu použitých nástrojov a pod.
- za správne používanie kuchynského náradia a jeho čistotu
- za dodržiavanie dávkovania jednotlivých porcií
Čo ti ponúkame?
- atraktívny plat
- zľavu na stravovanie
- možnosť kariérneho rastu
Aké máme očakávania?
- Skúsenosť v gastre (minimálne 1 rok)
- líderský prístup
- znalosti HACCP
- spoľahlivosť, presnosť
Doplňujúce informácie:
- Otvorené máme od pondelka do nedele, no svoje pracovné dni si zadelíš do vopred dohodnutého 1-mesačného harmonogramu.
• Pracovný čas: denne
Mzda: 1050 € ( brutto )
Svoj životopis a fotografiu pošli na túto e-mailovú adresu:
- hr@11entertainment.group
- Predmet: Vedúci kuchyne CY-B
Hlavný pokladník/Vedúci zmeny - Cyberjump Trampolínový Park
Prečo pracovať u nás v Cyberjump?
Našim cieľom a filozofiou je, aby si sa aj ty cítil dobre. Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a práce zakladateľov sa nám podarilo vytvoriť pracovné procesy a pevné základy spoločnosti. Každý deň sa neustále vyvíjame a pracujeme na dosiahnutí stanovených cieľov. Náš rozvoj dokazuje skutočnosť, že sa rodinný podnik rozrástol do medzinárodnej siete spoločností!
Ďalším členom našej skupiny môžeš byť práve TY!
Hľadáme šikovného/ú Team Leadera/ku – Vedúcehoú/u zmeny do nového Trampolínového Parku Cyberjump v Lamači. Ak máš skúsenosti s vedením ľudí, zodpovedný prístup k práci, baví ťa práca so zákazníkmi a máš rád mladé a dynamické prostredie tak neváhaj a pošli nám svoje CV v SJ aj AJ.
Prečo by si mal pracovať u nás?
• môžeš byť súčasťou mladého dynamického tímu v inovatívnej a neustále sa rozvíjajúcej spoločnosti
• čaká ťa fantastický tím kolegov, profesionálov vo svojom odbore, ktorí ti veľmi ochotne pomôžu
• staneš sa súčasťou spoločnosti, ktorá sa neustále posúva vpred
Aké úlohy ťa čakajú?
• plynulá prevádzka zmeny
• riešenie sťažností
• presné vedenie správ o úrazoch a poistnej dokumentácie v prípade úrazu
• riadenie podriadených pracovníkov, prideľovanie úloh a kontrolovanie plnenia úloh
• vykonávať povinnosti pokladníka
• manipulácia s pokladničnou hotovosťou
• ranná kontrola prevádzky
• spolupráca s vedúcim bistra počas zmeny
• distribúcia aktuálnych marketingových materiálov
• kontrolovanie a podpisovanie prezenčnej listiny podriadených pracovníkov
Čo ti ponúkame?
• atraktívny plat
• zľavy v Cyberjumjp
• možnosť kariérneho rastu
Aké máme očakávania?
• Skúsenosť v maloobchodnej prevádzke (minimálne 1 rok)
• líderský prístup
• spoľahlivosť, presnosť
Doplňujúce informácie:
• Otvorené máme od pondelka do piatka od 13:00-20:00 cez víkend od 10:00-20:00, no svoje pracovné dni si zadelíš do vopred dohodnutého 1-mesačného harmonogramu.
• Pracovný čas: denne(krátky/dlhý týždeň – 2x odpracovanie víkendu do mesiaca)
Zamestnanecké výhody, benefity
- zľavy v Cyberjump
• stravné lístky
• odmeny
• samozrejmosťou sú príplatky za víkendy a sviatky
Informácie o výberovom konaní
Poprosíme Vás pošlite nám Váš životopis aj v Anglickom jazyku, motivačný list je plus.
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Pokladňa – Pokročilý
MS Office – Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vodcovské schopnosti
• organizačné schopnosti
• spoľahlivosť
• disciplinovaná pracovná morálka
• presnosť
• komunikačná a sebavedomá osobnosť
• láskavosť
• schopnosť riešiť problémy
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiac
Svoj životopis a fotografiu pošli na túto e-mailovú adresu:
- hr@11entertainment.group
- Predmet: Vedúci zmeny CY-B